Crescent Moon Charm Bracelet, 14k Yellow Gold and Diamonds

SAR 3,650 بما في ذلك ضريبة القيمة المضافة
4 دفعات بدون فوائد بقيمة SAR 912.50
4 دفعات بدون فوائد بقيمة SAR 912.50
بطاقة أمبر
اربح 3650 نقاط أمبر
اللون:
ذهب أصفر
بحجم:
One Size (باقي 1 فقط)
كمية:
Click and Collect
مشاركة

The stunning 14k Diamond Crescent Moon Charm Bracelet by Sydney Evan features a delicate and charming crescent moon charm adorned with dazzling diamonds. The bracelet is intricately made with high-quality 14K yellow gold, adding a touch of luxury to your ensemble. Its elegant design and sparkling diamonds make it a versatile piece that can be worn for both casual and formal occasions. Elevate your style with this beautiful snd stylish bracelet!

Details & Care
  • Outer Composition: 14K Yellow Gold, Diamonds
  • Please use caution when applying hairsprays, lotions, colognes and perfumes when wearing Sydney Evan jewels. Their application may cause the metal to tarnish. When cleaning fine jewelry it is always best to leave it to a professional as many home cleaning methods may cause damage.
    رمز المنتج :
    217458823
    /
    JEW217458813xYellowGold
    /
    JEW217458813
  • أصبح اسم سيدني ايفان من أهم الأسماء في عالم المجوهرات الفاخرة والإكسسوارات الراقية، وتعكس مجوهرات هذه العلامة التجارية القادمة من لوس انجيلوس أحدث الموضات والصيحات وأجمل الابتكارات العصرية المفعمة بالأنوثة، وتشتمل تشكيلة سيدني ايفان المتوفرة للشراء أونلاين في السعودية عبر موقع بلومينغديلز على مجموعة مختارة من الأقراط الرقيقة والمتدلية بتفاصيل من الألماس لترافقكِ في سهراتكِ وحفلاتكِ القادمة، وخواتم من الذهب أو الألماس أو الأحجار الكريمة، وقلائد وسلاسل فاخرة بأشكال مختلفة للارتداء اليومي، والمزيد من المجوهرات التي تناسب مختلف الإطلالات وتعزز من فخامة ملابسك.

    تسوق سيدني ايفان
    تابع إلى التطبيق
    قم بتنزيل واستخدام APP15 بخصم 15٪
    اذهب إلى التطبيق